péntek, június 18, 2010

Feltöltöttem az első fejezetet

Ez is elérkezett végre! Érett ember vagyok, bár csak ma kellett volna mennem vizsgázni, de áttettek tegnapra. Elképzelhetitek mennyire bepánikoltam^^ Még át akartam nézni az összes irodalomtételt, de most már mindegy. Elmondhatatlanul örülök, hogy túl vagyok rajta, nem is hinnétek, milyen jó érzés. Már csak a holnapi bizonyítványosztás meg a bankett van hátra, aztán megszűnök gimnazistának lenni.
Ennek örömére úgy döntöttem, hamarabb töltöm fel az első fejezetet, aminek a címe - mint említettem - Mérgezett vér. Hamarosan kinn lesz a sztori az új feltöltések között, majd kirakom oldalra a linket is. Nagyon kiváncsi vagyok már a véleményetekre a Naya-krónika kapcsán.
Jut eszembe, hamarosan felteszek majd pár képet a szereplőkről: Felixről, Aideenról és Chayről.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews